Val més tard que mai!!!!!!!!!


Després de una temporada mooooolt desconectada del món del scrap .... retorno amb força l'alegria del que suposa per una scraper veterana crear i descobrir noves técniques han apregut durant aquest temps hinvernació scrapera!!!!! 

Miro la pàgina i hem fa molta pena lo abandonadeta que ha estat, però com dic en el títol val més tard que mai!!!! Així qie moments de paper torna a la xarxa descobrint i ensenyant-vos tot el que està relacionat en aquest mundillo que creix ha marxes forçades!!!! Quan penso el que ens contava trobar el paper que buscàvem i ara mires per la xarxa i en un no res ja trobes el que busques !!!!!!!

Bé perquè veieu que vinc a forçes acabo de triar dos col.leccions pel meu nou mini son completament diferents i això és el que em fa dubtar!!!!!

-----

Despues de una temporada muuuuuy desconectada en el mundo del Scrao..... vuelvo con fuerza y alegria de lo que supone para una scraper veterana crear y descubrir nuevas técnicas que han ido apareciendo durante éste tiempo de invernación scrapera!!!!!!!

Miro la página y me hace mucha pena lo abandonadita que está, pero como digo en el título vale mas tarde que nunca!!!! Asi que Moments de paper vuelve a la red descobriendo y enseñado todo lo que está relacionado en éste mundillo que crece a marchas forzadas!!!!! Cuando pieso lo que nos costaba encontrar el papel que buscavamos y ahora miras por la red y en un momento encunetras lo que buscas.....!!!!

Bien para que podáis ver que vengo con fuerza acabo de escoger las dos colecciones para mi nuevo mini, son completamente diferentes y eso es lo que me hace dudar!!!!!


Primer de tot, la clàssica la col.lecció Deluxe Grapic45 Once Upon a Springtime
Primero de todo, la clásica la colección Deluxe de Graphic45 Once Upon a Springtime


Segona proposta més radical col.lecció de Recollections Heroes de Acción
 Segunda propuesta mas radial colección de Recollections Heroes de Acción


Com podeu veure una no té res a veure amb l'altre........ ja us ensenyaré el resultat!!!!!!
Como  podéis ver una no tiene nada que ver con la otra..... ya os enseñaré el resultado!!!!!!

Comentarios