Maquina d'escriure W R Mermory Keepers

Quan compres una màquina com aquesta has de tenir ben clar si li treuràs tot el seu profit. Això és el que m'ha fet dubtar si la compraba o no. Al principi NO vaig tenir cap dubte en agafar-la perquè la meva màquina d'escriure de segona o tercera mà està que vol una jubilació!!! Pero quan vaig veure el que costaba va ser quan hem vaig tirar enrere....... Avui però, m'he decidit! He aprofitat el BLACK FRIDAY i l'he firat !!!! 

Espero que doni tot el fruit que vull d'ella la veritat és que la seva propaganda per internet sembla que sigui una meravella !!!!! 


Cuando compras una máquina com ésta tienes que tener clarito si le sacaras todo el probecho. Esto es el que me hizo dudar si la compraba o no.  Al principio NO tube ninguna dida en cogerla porque mi máquina de escribir de segunda tercera mano está que quiere la jubilación!!!! Pero cunado vi lo que costaba fue cuando me tire para atras....... Hoy pero, me he decidido!!!!! He sacado provecho del BLACK FRIDAY y la he comprado!!!!!!

Espero que dé todo el provecho que quiero de ella la verdad es que su publicidad por internet parece que sea una maravilla !!!!

Comentarios