Maneras de posar ordre....... Guardar les plantillas Stencil

Avui he vist agafant una màscara stencil i estava tota deformada per culpa del lloc on la guardava i més a més no era gaire pràctica per veure les que he anat comprant mica en mica al llarg dels anys. Així que he estat pensat quina podria ser la millor manera de poder guardar-les i que no es deformesin...... i com que tenia un àlbum 30x30 d'un antic projecte de KDS que no vaig arribar a començar se m'ha encès la bombeta !!!!! 

Els he anat col·locant ......
---
Hoy he visto al coger una máscara stencil que estaba toda deformada por culpa del lugar donde las guardaba y encima no era nada práctica para ver las que he ido comprando poco a poco al largo de estos años. Asi que he estado pensando como podía ser la mejor manera de poder guardarlas y que no se deformaran.... y como que tenia un álbum de 30x30 de un antiguo proyecto de KDS que no llegue a empezar se me ha encendido la bombilla !!!! 

Los he ido colocando.....







Ara nomès hem falta decorar la part de fora de l'àlbum i m'he decidit per l'estil patchworch amb les restes de les col·leccions que tenia per casa .... una capeta de Mod i el resultat:
---
Ahora solo me hace falta decorar la parte exterior del álbum y me decidido por el estilo patchworch con el resto de las colecciones que tenia por casa...... una capita de Mod y el resultado: 

FOTO

Comentarios