12 de gener 2016

La Pared Dels Meus Tresors

Avui no us vull parlar de Scrap, avui us parlaré d'una de les meves passions (a part del Scrap). Fa poc temps que m'hi dedico.... vaig començar a poc a poc i mica en mica s'està convertit en una manera de tornar a tirar enrere en el temps!!!!! 

Us estic parlant de  La Paret De Mis de Tresors i quins son aquests tresors????? Son les Barbies. Però no les Barbies que fan servir els nens per jugar sino Barbies de col·lecció!!!!! És tot un món que fa que busquis i rebusquis on pots trobar la que més t'agradi i al millor preu per després lluir-la!!!!!

Hi ha de tot tipus.... i per tal de compartir tot aquest món acabo de fer un blog per compartir-ho. Us deixo aquí el seu enllaç per si voleu fer-hi una ullada:
http://www.laparetdelsmeustresors.blogspot.com.es/




Hoy no os quiero hablar de Scrap, hoy os hablaré de una mis pasiones ( aparte del Scrap). Hace poco tiempo que me dedico a ello...... empecé poco a poco y poco a poco se está convirtiendo en una manera de volver a tirar el tiempo hacia atrás!!!!

Os estoy hablando de La Pared De Mis de Tresoros  y cuales son éstos tesoros????? Son las Barbies.  Pero no les Barbies que se utilizan para jugar sino las Barbies de colección!!! Es todo un mundo hace que busques y rebusques donde puede encontrar la que mas te guste y al mejor precio para luego lucirla!!!!!

Las hay de todo tipo.... y para poder compartir éste mundo acabo de hacer un blog. Os dejo a qui su enlace por si queréis echar una ojeadilla: http://www.laparetdelsmeustresors.blogspot.com.es/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada