2016 .... no començes gaire bé !!!! Adiós Mago Vilajosana

Aquest  inici d’any m’ha confirmat que ràpid passa la vida i com pot canviar en segons…. Hem començat el dia d’una manera molt especial. A casa fent una xocolatada amb churros… rient i celebran el 2016… un any ple d’esperançes i d’ilusions. Mirant una peli de Disney “El libro de la Selva” i cantant les cançons, jugant al Ubongo. Fins que una malanotícia via mòbil ens ha fet un gir 360 graus. El Pare del Manel acabava de patir un infart. Ens hem canviat ràpidament i hem baixat cap a Sant Pau que era on se l’emportàvem. Quant hem entrar a urgències…. ens esperava una mala notícia….. no havien pogut fer res, la cosa havia estat fulminant. Així és la vida, s’ha d’aprofitar al moment, sol o amb els teus….. i deixar-nos de tantes collonades i parides !!!! Al llarg del dia ha sigut prepara-ho tot pels propers dies que ens esperen i intetar que la mare estigui acompanyada i sopès alguna coseta. Per això amb l’escusa que haviem quedat per dinar el dia 2. Fem un dinar tots plegats perquè no estigui tan sola…


Ahir ens va deixar un gran mag, persona i per damunt de tot el meu sogre..... Ahir es va trencar un bareta més en el món de la màgia. Però tots el recordarem com l'home de..... L'AIGUA DE LA ÌNDIA!!!!

El Mago Agustín Vilajosana 


Éste inicio de año me ha confirmado que rápido pasa la vida y como pueden cambiar las cosas en segundos…. Hemos empezado el día de una manera muy especial. En casa tomando chocolates con churros..... riendo y celebrando el 2016… un año lleno de esperanzas e ilusiones. Mirando una peli de Disney “El libro de la Selva” y cantando las canciones, jugando al Ubongo. Hasta que una mala noticia via mobil nos ha hecho un giro 360 grados El padre del Manel acababa de tener un infarto. Nos hemos cambiado rápidamente y hemos ido hacia el hospital de Sant Pau que era el lugar donde se lo llevaban. Cuando hemos entrado a urgencias…. y nos esperaba una mala noticia….. no habían podido hacer nada, la cosa había sido fulminante . Así es la vida, se tiene que aprovechar el momento, solo o con los tuyos.... y dejarnos de tantas tonterías y paridas!!!! El resto del día ha sido prepararlo todo para los próximos días que nos esperan e intentar que mi suegra este acompañada y cenara alguna cosilla. Por eso con la excusa que ya habíamos quedado para comer el día 2 hemos preparado una comida todos juntos para que no esté tan sola.

Ayer nos dejó un gran mago, persona y por encima de todo mi suegro..... Ayer se rompió una barita mas en el mundo de la magia. Pero todos lo recordaremos como el hombre del..... AGUA DE LA INDIA!!!!!


Comentarios