15. El repte dels 21 dies ......... el meu sistema

Quin sistema serà el que faré servir aquest any? Doncs la veritat és que ja la vaig aplicar l'any passat i em va agradar força i aquest vull continuar aplicant-ho. Serà l'opció de project life per la gran flexibilitat i joc que dona les seves fundes plàstic. 
Jo el que faig com un Calendari d'Advent cada dia és una foto per dia i aquest any enlloc d'enrollant-me explicant el resum del dia vull concretar-ho en una simple frase o adjectiu (Ha veure si soc capaç) però que enlloc d'acabar-se el 25 de desembre aqueste segueix fins el dia 7 de gener



Qué sistema será el que voy a utilizar éste año? Pues la verdad es que ya la utilicé el año pasado y me gustó mucho y éste quiero seguir aplicándolo. Será la opción del project life por su gran flexibilidad y el juego que nos da sus fundas de plástico. 
Yo lo que hago es como un Calendario de Adviento cada día es una foto y éste año en lugar de enrollarme explicando el resumen del día quiero concretarlo en una simple frase o adjetivo (Haver si soy capaz) pero que en lugar de terminarse en día 25 sigue hasta el día 7 de enero.

Comentarios