Naikare l'art del llibre

Avui us vull parlar d'una botiga relacionada amb el món del Scrap d'una manera  diferent. Us vull parlar de la botiga Naikare.

Situada  a l'antiga merceria de la Violeta de Barcelona ( carrer Roger de flor 142) de generació en generació fins que va arribar a mans de l' enquadernadora artesanal Mercè Capell que a creat aquesta preciositat dedicada al món del paper la creació  i la reparació dels llibres anomenada Naikare ( art del llibre).

Si us i passeu podreu trobar papers per a poder fer els vostres llibres de firmes o àlbums, diferents materials per crearlos i un munt d' idees per enquadernarlos. O millor encara si teniu el llibre aquell de la rebesàvia de la rebesàvia que no s'aguanta per enlloc de fet caldo com està, segurament que allà us el podran reconstruir i deixar-lo com a nou.


Hoy os quiero hablar de una tienda relacionada con el mundo del Scrap de una manera diferente. Os quiero hablar de la tienda Naikare. 

Situada en la antigua mercería la Violeta de Barcelona ( calle Roger de flor 142) de generación en generación hasta que llegó a manos de la encuadernadora artesanal Mercè Capell, que a creado esta preciosidad dedicada al mundo del papel y la reparación de libros llamada Naikare (el arte del libro).

Si os pasasis podréis encontrar papeles parar poder hacer vuestros libros de firmas o álbums, diferentes materiales para crearlos y un montón de ideas para encuadernarlos. O mejor aun si tenéis ese libro de la bisabuela que no se aguanta de lo "cascadito" que está , seguramente allí es donde os lo podrán reconstruir y dejarlo como nuevo.

Comentarios