La nostra botiga d'avui ..... Bossinets

Avui us presento una botiga que, segurament i he comprat moltes vegades en fires però no havia parat atenció on estava situada ..... i jo si ho hagués fet ...... bé, per sort ara ja ho sé i aquest cap de setmana vaig passat a fer-hi una ullada.

Us estic parlant de la botiga que va obrir fa mig any la Marta amb el nom de Bossinets a Vilanova i la Geltrú al C/Sant Gregori num 5 



Hoy os presento una tienda que, seguramente he comprado muchas veces en ferias pero no me había dado cuenta de donde estaba situada..... y yo si me hubiera dando cuenta antes..... bien, por suerte ahora ya lo sé y éste fin de semana me pasé para mirar como era.

Os estoy hablando de la tienda que abrió hace medio año Marta con el nombre de Bossinets en Vilanova i la Geltrú en la Calle Sant gregori num 5 



Els seus horaris (ull perquè dilluns estan tancats a l'estiu que coemnça avui!!!!) son:

Dilluns:                       17:30 a 20:30
Dimarts a Dissabte :   10:30 a 13:30   a  17:30 a 20:30



Los horarios (Ojo porque el lunes estan cerrados en horario de verano que empieza hoy!!!!) son: 

Lunes: 17:30 a 20:30 horas 
Martes a Sábado:  10:30 a 13:30  a  17:30  a 20:30 

Si voleu més informació dels tallers i cosetes que els van arriban a la botiga feu un click a la seva pàgina de facebook: https://www.facebook.com/Bossinets



Si queréis mas inforamción de talleres y cositas que les van llegando a la tienda hacer una click a su página de facebook:  https://www.facebook.com/Bossinets
                 

Comentarios