Relaxing Cup of Coffe

Cada matí ens aixequem i, almenys jo, si no en prenc un, no soc persona........ A vegades durant el dia necessitem aquest moment del cafetó....... o ja ho va dir aquella dona necessitem el nostre: "relaxing cup of coffe". 
Si l'acompanyem amb un dietari on poder escriure una frase, el pensament del dia, qualsevol cosa que s'ens passi pel cap, junt en una bona tassa de cafè o de té. Ja teniu l'idea que em va passar pel cap l'altre dia amb la col.lecció de Prima "Coffe Break"
----





Cada mañana nos levantamos y, almenos yo, si no me tomo uno, no soy persona........ a veces durante el día necesitamos ese momento para el cafecito..... o como dijo esa señora, necesitamos nuestro: "relaxing cup of coffe".

Si lo acompañamos con un dietario donde poder escribir una frase, nuestro pensamiento del día, cualquier cosa que se nos pase por la cabeza, junto con una buena taza de café o de té. Ya tenéis la idea que me paso por la cabeza el otro día con la colección de Prima " Coffe Break".


I ara mireu el resultat...... només falta anar omplint-lo amb les meves idees i pensaments,,,,, casi res
-----
Y ahora mirar el resultado ...... solo falta ir llenandolo con mis ideas y pensamientos..... casi ná 







Comentarios

  1. No sé si us ho vaig arribar a explicar..... però aquest petitó està servint per posar les frases que diuen al final de cada capítol de la serie Mentes Criminales (digueu-me freaky)

    No sé si os lo comenté...... pero éste pequeñito está sirviendo para escribir las frases que dicen al final de cada capítulo de la serie Mentes Criminales (llamarme Freaky)

    ResponderEliminar

Publicar un comentario