Feria Scrap + Sitges 20,21 i 22

Avui ha sigut el primer dia de la terceraa edició de la Fira Scrap + de Sitges i encara que al matí semblava que la ventada anés a tirar pel terra la carpa situada al passeig marítim i a la tarda la pluja ha fet acte de presència al poble coster..... això no ha conseguit que el públic deixès de fer acte de prèsencia  ( encara que era un dia feiner) i la programació marcada pel dia d'avui es mantingués. 

Jo també he aprofitat el dia al 100% perquè és l'únic dia que podré passar-me per la fira i la veritat .... anava per quatre coses i mireu amb el  que he sortit : 



Ara toca guardar-ho tot i disfrutar-ne !! 

La nota negativa del dia seria el gol que em van marcar per tota l'esquadra en la compra d'un producte quan vaig veure que en diferents stands la mateixa cosa oscilava de 10'25 a 7.-€ (podriem dir quasi un 40% d'un lloc més car d'un lloc  a un altre!!!!! )
Ja se sap que son fires que es juguen amb uns marges de benefici..... però pendre el pel a la gent..... això em sembla jugar brut!!!! 

----

Hoy ha sido el primer díia de la tercera edición de la Fira Scrap + de Sitges y aunque por la mañana parecía que el viento fuera a tirar por tierra la carpa situada en el paseo marítimo y por la tarde ha hecho presencia la lluvia..... esto no ha conseguido que el público dejara de hacer acto de presencia (y eso que era un día laborable) y la programación marcada para el día de hoy se ha mantenido.  

Yo también he aprovechado el día al 100% porque es el único día que podré pasare por la feria y la verdad .... iba a por cuatro cosas y mirar con lo que he salido: 

Ahora toca guardarlo todo y disfrutarlo!!!

La nota negativa del día seria el gol que me marcaron por toda la esquadra en la compra de un producto que cunado ví que en los diferentes staands la misma cosa oscilava de 10'25.- a 7 € (podríamos casi un 40% mas caro de un lugar a otro!!!!)

Ya se sabe que son ferias y que se juega que unos márgenes de beneficio... pero tomar el pelo a la gente ... esto me parece jugar muy sucio !!!!!

Comentarios