Una vitrina Livarno Lidl para mostrar mis sellitos


Vaig veure com l'anunciàven que sortia aquesta setmana al Lidl i llavors s'en va encendre la llumeta del cap. No sabia com ho faria per fer-la cabre a la Scraproom però havia de ser meva per posar els segells de fusta que mica en mica he anat comprant al llarg d'aquest anys i que trobo que han de veure's perquè son una autèntica passada! 
Us estic parlant de la vitrina de col·leccionista Livarno que per 69,90.-€ pot ser vostra (si encara queden perquè va sortir aquest dilluns i la veritat es que no ser si van molt cotitzades) 
----
Vi como anunciaban que salía ésta semana en el Lidl y entonces se me encendió la lucezita que tenemos en la cabecita. No sabia como lo haría para meterla en mi Scraproom pero tenia que ser mía para meter los sellos de madera que poco a poco he ido comprando a lo largo de éstos años y que encuentro que se tienen que ver porque son una autentica pasada! 
Os estoy hablando de la vitrina de coleccionista Livarno que por 69,90.-€ puede ser vuestra (si aun quedan porque salió éste lunes y la verdad no se si van muy cotizadas). 





I aquí podeu veure  com ha quedat la cosa un cop colocada, ara miraré de posar-hi una llumeta d'aquetes per fer-ho bonic. 
---
Y aquí podéis ver como ha quedado la cosa una vez colocada, ahora miraré de poner una lucezita de esas para hacerlo bonito 

Comentarios