House Mouse a la bossa

Si tens la consulta del metge al costat del 100 x 100 Manualidades i has d’anar-hi sovint .... i tens el costum de pasar-hi amb temps per no fer-hi tard que és el que passa???
Doncs que abans fas una visita per la botiga per fer-hi temps i per  veure que els porten i acabes comprant alguna coseta i es clar no vaig poder resitir i quan vaig veure a l’Amanda, l Monica, Mudpie, Maxwell i Muzzy fent de les seves..... i perquè vaig frenar-me !!!!!

-----

Si tienes la consulta del médico al ladito de 100 x 100 Manualidades y tienes que ir a menudo ..... y encima tienes la costumbre que pasarte con tiempo para no hacer tarde que es lo que sucede????? Pues que haces una visita por la tienda para ver lo que hay y acabas comprando alguna cosilla y claro... no pude resistirme cuando vi a Amanda, Monica, Mudpie, Maxwell y Muzzy haciendo de las suyas.... y eso que me frené un poco !!!!!!!! 


Comentarios

  1. Alaaa qué bonics aquests segells !! Jo tampoc hagués pogut resistir-m'hi ;-o)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Son la meva perdició !!!!!!! També estan en versó de cautxú que són més baratets!!! Però una s'anima i desprès la factura fa una "susto" !!!!!

      Eliminar

Publicar un comentario