10 de juliol 2014

El Teo a Casa

Com potser que una cosa tant petita revolucioni tant la casa ?!? Farà tres semanes que el tenim per casa fent carreres i com totes les casualitats de la vida la seva arribada a casa no va ser gens programada......  Us parlo del Teo . Un gatet de 3 mesos, nerviós, carinyós i amb mooooltes ganes de jugar!!! No para és incansable aquest noi !! L'haurieu de veureu rata amunt..... per avall!!!

Per no parlar de la gana que té !!!!! Ah!!!! I ja no m'hen recordaba de lo dificil que es fer scrapbook amb un gat per casa !!!!!! Jejeje !!!!



Como puede ser que una cosa tant pequeña revolucioni tanto la casa??!? hace tres  semanas que lo tenemos por casa haciendo careras y como todas las casualidades de las vida su llegada no fue nada programada ..... os estoy hablando de Teo. Un gatito de 3 meses, merviso, cariñoso y con muuuuchas ganas de jugar !!!!! No para es incansable éste chico!!!! Lo tendrias que ver no para arriba ....... para abajo !!!!!!!

Por no hablar del hambre que tiene !!!! Ah ! Y ya no me acordaba de lo difícil que es hace scrapbook con un gato por casa !!!!!!!!

2 comentaris:

  1. El Teo és una bellesa gatuna impresionant!!jajajaja
    Que sigueu molt feliços junts!
    Petonets i bon cap de setmana!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Mooooooltes Gràcies Charo !!!!!!

      Petons !!!!!!!

      Elimina