Final Feliç

Us vull explicar un petit problema que va tenir aquest nadal el Sr. Tió de casa però que va tenir un final feliç. Això és el que passa quan demanes coses a una empresa eficient i eficaç com son Up &Scrap. La veritat es que dona gust poder comprar amb aquesta empresa de Scrapbook ubicada a  Saragossa que dia a dia ens posa a la venta material i que ens torna locus i fa que estalviem per comprar tot allò que veiem per un preu modic!!!!!

El nostre Tió sap perfectament on ha de buscar el material de Scrapbook i va demanar a Up&Scrap una colecció  de tamany 6x6  per poder entregar-lo la nit del 24... però quan va rebre el paquet resulta que va arribar el de 8x8!!! Després d'explicar-li a l'Eva de Up&Scrap el problema aquella mateixa tarda del dia 23 sortida de Saragossa un caixa amb el paper que va solicitar i el dia 24 al matí rebia el paper demanat (just a temps per tenir-lo per la nit !!!) Una autèntica meravella per passar una gran nit plena de regals i ilusions !!!!

Moltíssimes gràcies Eva !!!! Moltes gràcies a UP & SCRAP  !!!!



Os quiero explicar un pequeño problema que tubo éste año el Sr.Tio de casa pero que terminó con un final feliz. Esto es lo que pasa cuando pides cosas a una empresa eficiente y eficaz como son Up & Scrap. La verdad es que da gusto poder comprar en ésta empresa de scrapbook ubicada en Zaragoza que día a día pone a la venta material y que nos vuelve locos y hace que ahorremos para poder comprar todo lo que vemos a un buen precio !!!!! 

Nuestro Tio sabe perfectamente donde tiene que busca el material de scrapbook y solicitó a Up &Scrap una colección del tamaño 6x6 para poder entregarlo la noche del 24 ... pero cuando recibió el paquete resulta que llegó el de 8x8 !!! Despues de contactar con Eva de Up&Scrp el problema esa misma noche del 23 salia de Zaragoza una caja con el papel que solicitó y el día 24 recibía el papel solicitado ( justo a timpo para tenerlo por la noche!!! ) Una autentica maravilla para passar una gran noche llena de regalos e ilusiones !!

Muchissimas gracias Eva !!! Muchissimas gracias Up&Scrap !!!


Comentarios