09. Camí cap a Nadal ........Un regalet per aquestes festes de Nadal

Un ensenyo una nova "maquineta" que desconeixia i pot ser una petició per Ses Majestats els Reis Mags D'orient. Aquí teniu una nova eina que ens han ensenyat el seu funcionament al blog de El Club De Las Hadas Ideal pels qui els agradi fer els seus propis detalls per adoranar els seus treballs. 

Us deixo un petit tutorial en forma de fotos tot que el millor que podeu fer per veure el resultat final de tot plegat és passar per la següent entrada:  http://elclubdelashadasbuenas.blogspot.com.es/2013/11/nueva-maquina-para-hacer-adornos.html


Os muestro una nueva "maquinilla" que desconocía y puedes ser una petición a Sus Majestades los Reyes Magos de Oriente. Aquí tenéis una nueva herramienta que nos ha enseñado su funcionamiento en el blog de El Club De Las Hadas Ideal para los que les guste hacer sus propios detallitos para decorar sus trabajos. 

Os dejo un pequeño tutorial en forma de fotos aunque lo mejor que podéis hacer es ver el resultado final de todo el conjunto es pasar por la siguiente entrada: 


Comentarios

Publicar un comentario