Camino hacia Halloween 2013: El Cementiri de paper......................

Porto uns quants dies veient per la tele l'anunci de Port Aventra sobre Halloween i la veritat amb la calor que feia no tenia cap ganes en pensar amb: carbasses, monstres, colors ocres, etc. etc.... etc. Però aquest matí de cop i volta.... pam!!!!! Fresqueta als peus, vent, pluja, i fulles al terra per tot arreu...... i el pensament de decorar la casa amb carbasses i recuperar els treballs antics i fulls sobre Halloween ha tornat al meu cap!!!!! 

Així que...... comença el meu compte enrere d'aquest any ........ camí cap el Halloween 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!

FALTEN 25 dies
---

Llevo uno días viendo por la tele el anuncio de Port Aventura sobre halloween y la verdad es que con la calor que hacia no tenia ningunas ganas, en pensar en: calabazas, monstruos colores ocres... etc....etc.... etc.... Pero ésta mañana de golpe y porazooooo....... pam!!!!!!! Fresquito en los pies, viento, lluvia, hojas en el suelo por todos lados.... y el pensamiento de decorar la casa con calabazas y recuperar los trabajos antiguos y hojas sobre Halloween han vuelto en mi cabeza !!!!!! 

Así que.... empieza mi cuenta antrás de éste año.... camino hacia el Halloween 2013 !!!!!!!! 

FALTAN 25 días 


Qui no ha pensat en un cementiri quan parlem de terror?!?!?!? En qualsevol peli de clase B una  de les escenes passa en un d'ell. I en un album de Halloween???? Això és el que ha pensat la Marie Cole amb aquest mini

Aquí el teniu amb les imatges que he trobat al blog de Graphic45 Papers 




Quien no ha pensado en un cementerio cunado hablamos de terror ?!?!?!? En cualquier peli de clase B una de las escenas pasa en uno de ellos. Y en un álbum de Halloween???? Ésto es lo que pensó Marie Cole en éste mini:

Aquí tenéis las imágenes que he encontrado en el blog de  Graphic45 Papers 

Comentarios