La nostra botiga d'avui ....... La Boutique Del Scrap

Descobriment de fa poquet a Toledo. Botiga física y on-line on trobareu material de Scrapbook y Patchwork per a treballar a casa on en algun dels seus tallers. Us puc parlar de la seva eficàcia a través de les compres on-line, la veritat es que em vaig quedar meravellada de la rapidesa amb que la Irene va enviar-me el paquet que en només 12 hores ja el tenia a casa. 

Per la gent de la zona o que estigueu fent les vacances per Toledo us passo la seva adreça... ara que si us voleu assegurar que no tanquin per vacances també us dono el telèfon o bé la pàgina web per fer-hi les compres on-line:



Galería Comercial "Tiendas G"
Local 40   C/ Río Alberche nº 28
45007. Toledo

Tel: 925 23 29 48

Email: info@laboutiquedelscrap.com

Web: www.laboutiquedelscrap.com




Descubrimiento de hace poquito en Toledo. Tienda física y on-line donde encontraréis material de Scrapbook y Patchwork para trabajar en casa o en alguno de sus talleres. Os puedo hablar de su eficacia a través de las compras on-line, la verdad es que me quedé asombrada de la rapidez con la que Irene me envió el paquete que, en tan solo 12 horas ya lo tenía en casa. 

Para la gente de la zona o que estáis haciendo las vacaciones en Toledo os paso su dirección... ahora que si os queréis segurar de que no cierren por vacaciones también os doy el teléfono o bien su página web para realizar las compras on-line. 

Comentarios