Alegria!!!! És Festa Major

Aquest vespre al balcó de l'ajuntament de la vila,  com cada 14 d'agost , algun personatge més o menys acertat donarà el tret de sortida a les festes més esbojarrades i visitades de Barcelona.... les de Gràcia. I és que el meu barri "e lu que té" surt a les guies dels "guiris" !!!!! Cada cop en trobem més passejant o perduts buscant un plaça o una altre ..... o simplement fent un geladet a les Italaianes de la plaça Rovira mentre van pensant on anar d'aquí un no res per no perdre el ritme. 

Ara ja us dic jo, que com ens sol passar a molts graciencs i gracienques.... per aquestes dates de festa major anem al pregó passem un parell de dies pels carrers per fer-hi les fotos de rigor i tornem a trepitjar els carrers el dia del correfoc!!!! Ben poc que ens hi veuen perquè arriba a ser tant agobiant que, com diu la meva iaia: això és cosa del jovent!!!! 

Cartell de la Festa Major del 2013
Ah!!! I per no trencar la tradició el cartell cada any el foten més lleig..... i sino per mostra una foto:

---

Ésta tarde en el balcón del ayuntamiento de la Vila, como cada 14 de agosto, algun personaje mas o menos acertado, dará el toque de salida a las Fiesta mas locas y visitadas de Barcelona.... las de Gracia. Y es que mi barrio "é lo que tiene" sale en las guía de los "guiris"!!!!! Cada vez nos encontramos con mas paseando o perdidos buscando una plaza o otra.... o simplemente tomando un heladito en las Italianas de la Plaza Rovira mientras van pensando donde ir después para no perder el ritmo. 

Ahora ya os lo digo, que como nos suele pasar a muchos gracienses... por estas fechas de fiesta mayor vamos al pregón, pasamos un par de días por las calles para realizar las fotos de rigor y volvemos a pisar las calles en el correfoc!!!! Bien poquito que nos ven por allí, porque llega a ser tan agobiante que, como dice mi abuela: esto es cosa para la juventud!!!

Ah!!!!! Y para no romper con la tradición el cartel como cada año mas feo es imposible y sino para muestra.... una foto 

Comentarios