18 de juny 2013

Gift Wrapping Paper de Pepin Press

Tot passeijant pel FNAC em paro en un trosset on tenen llibretetes, bolis i altres cosetes d'aquelles tant mones però d'un preu prohibitiu!!! I ...... pam !!!! Em trobo amb elles !!!!  

Si us parlo del paper Grift Wrapping Paper de Pepin Press; potser us sona a xino, com a mi, o potser creieu que no conec res!!!!!!  Doncs aquí una servidora la desconeixia per complert i es va quedar meravellada d'aquest paper amb format de 50 cm x 70 cm presentat en blocs de tamany foli i que es classifica per temàtiques. 

A mí em va venir de fàbules per una idea que em ronda al cap d'un mini i vaig comprar dos llibrets de la col.lecció Fashion 

Ah!! No us he dit el preu de cadaescú dels llibrets de 12 fulles : 12,95 .-€ 

 --




Paseando por el FNAC, me paro en el ladito donde estant las libretitas, bolis y cositas de éstas tant bonitas pero que tienen un precio prohibitibo!!!!!  Y ...... pam !!!! Me encuentro con ellas !!!!  

Si os hablo del papel Grift Wrapping Paper de Pepin Press; quizá os suena a chino, como a mí, o quizá crees que no sé nada de nada !!!!!!  


Pues aquí una servidora la desconocía por completo y se quedó enamorada de éste tipo de papel con formato de 50 cm x 70 cm presentado en blocs de tamaño folio y que se clasifica por temática

A mí me fue de fábula porque tenia una idea en la cabeza de un mini y compré dos libritos de la colección Fashion 

Ah!! No os lo he comentado, el precio de cada uno de los libritos de 12 hojas es de: 12,95 .-€ 





2 comentaris:

  1. Una altra que no tenia ni idea d'aquest paper!!!jajaja.
    Per cert, l'altre dia vaig anar a la papereria Alfor de Tarragona i ja tenen més cosetes d'scrap. Es veu que aviat tindran els papers, però ja havia cosetes d'Artemio, etc.
    Petons!

    Charo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte una més per la zona!!!!

      Petons
      Ari

      Elimina