Tot ensenyant ................ Les Explonding Box

Fa temps que les vaig veure per la xarxa i em van fer gràcia. Ara de mica en mica vaig veient diferents aplicacions i usos i em van agradant una miqueta més. Son les : Explonding Box. 

Aquestes petites caixetes poden ser, per exemple, una tarjeta de regal diferent. Perquè veieu el resultat us penjo la que va fer la Gloria de Papers de Colors per 50 è aniversari de la Silvia 

---
Hace tiempo que las ví por la red y me hicieron gracia. Ahora poco a poco, voy viendo diferentes aplicaciones y usos y me van gustando un poquito mas. Son las: Explonding Box. 

Éstas pequeñas cajitas pueden ser, por ejemplo, una tarjeta de regalo diferente. Para que veaís el resultado final os cuelgo la que realizó Gloria de Papers de Colors para el 50ª aniversario de Silvia 







*Imatges de les explonding box de  Papers de Colors//// Imágenes de la explonding box del blog Papers de Colors


Però com es fan aquestes explonding box??? A la xarxa trobareu moltíssims tutorials, jo us penjo un que he trobat a la pàgina http://www.acherryontop.com.
---
Pero como se hacen éstas explonding box???? En la red encontraréis muchíssimos tutoriales, yo os cuelgo una que he encontrado en la página http://www.acherryontop.com.


TUTORIAL EXPLONDING BOX 
by ScrapGoo de http://www.acherryontop.com







Comentarios

Publicar un comentario