Paper i Sucre l' Inici d'una Nova Aventura

Avui us vull presentar una iniciativa familiar. És tracta del blog que ha creat la meva germana unint els seus dos grans hobbies: el paper i el dolç. El primer podriem dir que s'hi va enganxar per culpa meva i el segon va ser la seva amiga Minerva qui, mica en mica, fent-li probar els seus cupcakes, muffins i cakes va anant introduint-la en aquest món de toppings, sucre glass i motllos de mil formes i colors. 

Així que ara comprateix el seu temps lliure entre papers i dolços mentre us comença a explicar tot el que fa en el seu blog: 



     Paper i Sucre


Hoy os quiero presentar una iniciativa familiar. Se trata de el blog que ha creado mi hermana uniendo sus dos grandes hobbies: el papel y el dulce. El primero podríamos decir que se enganchó por mi culpa y el segundo fue por su amiga Minerva quien, poco a poco, le hizo probar sus cupcakes, muffins y cakes, y la ha introducido en éste mundo de toppings, azúcar glass y moldes de miles de formas y colores.

Así que ahora comprate su tiempo libre entre papeles y dulces mientras os empieza a explicar todo lo que hace en su blog.

Comentarios