Papel per decorar les parets

Moltes vegades arriben a les nostres mans una col·lecció de paper que ens agrada, li agafem un "carinyo" molt especial, o simplement volem que es quedin tal i com estan i no utilitzar-lo.
Una idea de Dicomarq

Aquesta solució que ens proposa la gent de Dicomarq ens farà doble servei, ens ajudarà a recordar els papers i ens decorarà part de casa nostra. Mireu si és fàcil i sencilla:

Necesitarem:

  • 9 papers
  • 9 marcs de la mida que siguin els papers ( 20x20, 30x30, etc)
  • Líquid per decopague o cola
  • Pincells
  • Una esponja o drap
  • Barnís


Primer pas:

1.- Ajustarem el paper al marc i els anirem colocant a la pared de manera que ens quedi vistós y harmónic

2.- Agafem el marc y posarem el líquid decopague a la superfície. Ara escollim el paper que volem enganxar i ho farem amb molt de compte.

3.- Amb l'ajut d'una esponga o un drap anirem suavitzant la superfície per evitar que ens quedin possibles bombolles d'aire.


4.- Un cop sec, aplicarem una capa de barnís per protegir el paper. Repetirem el mateix procés als 8 quadres que ens queden i després els penjarem a la pared com si fos uns quadres.

Que us sembla???? Ara només falta trobar la pared ideal!!!!




Muchas veces llegan a nuestras manos una colección de papel que nos gusta, le cogemos un "cariño" muy especial, o simplemente queremos que se queden tal como están y no utilizarlo.


Ésta solución que nos propone la gente de Dicomarq nos hará doble servicio, nos ayudará a recordar los papeles y nos decorará parte de nuestra casa. Mirad si es fácil y sencilla:



Necesitaremos:



- 9 papeles

- 9 marcos del tamaño que sean los papeles (20x20, 30x30, etc)
- Líquido para decopague o pegamento
- Pinceles
- Una esponja o trapo
- Barniz


Primer paso:



1. - Ajustaremos el papel al marco y como los iremos colocando en la pared de manera que nos quede vistoso y armónico



2. - Cogemos el marco y pondremos el líquido decopague a la superfície. Ahora elegimos el papel que queremos pegar y lo haremos con mucho cuidado.



3. - Con la ayuda de una esponja o un trapo iremos suavizando la superficie para evitar que nos queden posibles burbujas de aire. 



4. - Una vez seco, aplicaremos una capa de barniz para proteger el papel. Repetiremos el mismo proceso a los 8 cuadros que nos quedan y después los colgaremos en la pared como si fuera unos cuadros



Que os parece?? Ara sólo nos falta encontrar la pared ideal!!!




Comentarios