Juguem mentre cuinem.

Ara que aquest dies tenim els nens per casa i vénen un dies d'apats. Si volem sorpendre i passar una bona estona; us proposo una manera original de fer una vasos de xocolota amb una pinta estupenda.
Feu una ullada a la foto i després ja em direu que us sembla: 


La idea és molt sencilla, fem xocolata desfeta i amb uns globus (nets inflats) els suquem a la xocolata desfeta, llavors els posem en una safata i els deixem que es refredin. Un cop estiguin freds petarem els globus i ja tindrem gotets apunts perquè els poguem omplir del que ens vingui de gust .... nyam !!!!!
--- 
Ahora que éstos días tenemos los niños en casa y vienen unos dias de comilonas. Si queremos sorprender y pasar una buen rato; os propongo una manera original de hacer un vasos de chocolate con una pinta estupenda. 
Mirar la foto y despues ya me direis que os parece: 

La idea es muy sencilla, hacemos chocolate desecho y con globos (limpios e inflados) los mojamos en el chocolate, entonces los colocamos en una bandeja y los dejamos enfriar. Un vez fríos petaremos los globos y ya tendremos los vasitos apunto para que los pogamos llenar con lo que nos venga de gusto .... ñam!!!!!!!!

Comentarios