Aquest papers no fan gaire el pes!

Us haig de dir que aquesta col·lecció de Graphic 45 no em va agradar gens. Va venir amb uns dels Kits KDS i després de mirar-me-la molt i pensar que nasos fer amb ella al cap de molt poquet també va venir una de les seves inspìracions i ............ aquí teniu el resultat ! Falten cosetes però, que voleu que us digui encara no li trobo el punt..... espero que algun dia, li trobi el què. De moment el guardo tal qual a la caixa dels àlbum acabats a l'espera que m'ilumini !
----
Os tengo que decir que ésta colección de Graphic 45 no me gustó nada cuando la ví. Vino con un kit de KDS y después de mirarmela mucho y pensar que narices hacer con ella apareció una de las inspiraciones de KDS y .......... aquí tenéis el resultado!!!!  Faltan cosas pero, que quereís que os diga aun no le he encontrado el punto.... espero que algún día, le encuentre el qué. De momento lo guardo como está en la caja de los álbunes terminados a la espera que me ilumine!!!!!!

















Comentarios

  1. pues te ha quedado genial! una vez puestas fotillos y ultimos adornos quedara monisimo!!

    ResponderEliminar
  2. ups!!! pues a mi los papeles me parecen de lo mas bonito y ver el resultado una vez hecho el album pues como que me gustan mas jejejejeje..... fotos algun que otro detallito y tienes un album espectacular.

    Besitos

    ResponderEliminar

Publicar un comentario