Camí cap el Nadal, dia 2: Les nostres tarjetes de Nadal a punt !!


Ja fa dies que estan per casa esperant ser enviades !!!!! Aquest any no he anat molt enllà una mica d'ajuda de la Big Shot, un segell de Magnolia d'aquest any per aquestes festes Nadalenques, un tall per aquí una miqueta de celo per allà i aquest és el resultat:


Només falta un petit detall.. bé, petit detall no ho és. Fer servir la Cameo per primer cop per aquestes coses i escriure un gran BON NADAL!!!! per posar-lo al seu interior. 






I  ara la part més difícil; trobar una bústia!!!!!!! Perquè avui en dia amb tot això de les tecnologies,  el sistema postal de tota la vida costa més fer-lo servir !!!! I les bústies de corrreu, les grogues de tota la vida a Barcelona, son molt difícil de localitzar !!!! Sort que aquest  dies ja en vaig veure una a prop de casa...... sino anirem a les oficines que allà també podem fer que les facin arribar al seu destinatari!!!!!! 
--------

Tarjeta de Nadal 2012 by Ari
Ya hace días que están por casa esperando que las enviemos!!!! Éste año no me he complicado la vida, un poco de ayuda de la Big Shot, un sello de Magnolia de éste año de éstas fiestas Navideñas, un corte por aquí, un poquito de celo por allí y éste es el resultado: 


Sólo falta un pequeño detalle, bien; pequeño detalles no lo es. Utilizar la Cameo por primera vez para éstas cosas y escribir un gran FELIZ NAVIDAD!!!!!! y ponerlo en el interior de la tarjeta. 

Y ahora la parte mas difícil; encontrar un buzón!!!!! Poque hoy en día con todo ésto de las nuevas tecnologías, el sistema postal de toda la vida cuenta mucho más utilizarlo!!! Y los buzones de correo, los amarillos de toda la vida como son en Barcelona son muy dificieles de localizar!!!!! Suerte que éstos dias ví una cerca de casa.... sino tendremos que ir a las oficinas de correos, que allí también podremos hacer que lleguen a su destinatario!!!!!!!!! 

Comentarios