3 dies en busca de fotos

Aquesta col.lecció de papers és una de tantíssimes que no les vols fer servir perquè et fa coseta ....... Però quan vaig veure l'inspiració que ens proposava KDS i amb els tres dies de festa que tenia per endavant, vaig decidir posar-m´hi i crear aquest "tres dies". Després, com que soc un desastre, em vaig deixar la càmera a casa i no tinc cap foto per poder-hi posar!!!! Ara l'estic guardant per quan arribi el bon temps i tres dies de festa,  per poder colocar aquelles fotos que vaguin perfectes per aquesta coseta tant cuca. Un desastre!!!!!!!!!!
Ésta colección de papeles es una de tantísimas que no las quieres utilizar porque te hace cosilla ...... Pero cunado ví la inspiración que nos proponia KDS y con tres días de fiesta que tenia justo al lado, decidí crear éste "Tres días". Luego, como soy un desastre, me dejé la cámara en casa y no tengo ninguna foto para poder colocar!!!!!!! Ahora lo estoy guardando, y cuando llegue el buen tiempo y tres días de fiesta, colocaré las fotos que sean perfectas para ésta cosita tant cuca. 
Un desastre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










Comentarios

  1. Pues si que están chulos si!!! y el mini es genial!!! y cuando coloques las fotos será muy especial.

    Besitos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Y que ganitas tengooo!!!!!!!! Ahora falta que llegue la primavera y tres días de relax y descanso en los que me acuerde de coger la cámara !!! JE JE JE

      Besos

      Eliminar

Publicar un comentario