Les meves primeres Lomo


Pocs mesos abans de començar les vacances va picar-me el cuc de la Lomographia, així que vaig anar fent fotografies per la ciutat i per Praga (on vam anar uns dies de vacances). Ara toca la part més dura i alhora emocionanat el resultat. A l'espera de que em tornin les fotos revelades (uff! que antic sona aquesta paraula) ja tinc l'album preparat (gràcies al l'inspiració del Quim per KDS). Us deixo quatre fotos mal fetes i quan estigui del tot complert ja ho faré com cal!!!!!! (Sorry) 

----
A falta de pocos meses antes de empezar las vacaciones me pico el gusanillo de la Lomographia, así que fui haciendo fotografias por la ciudad y en Praga (donde fuimos unos dias de vacaciones). Ahora  toca la parte mas dura y emocionante: el resultado. Mientras espero que me devuelvan las fotos reveladas (uff! qué antiguo suena ésta palabra) ya tengo el álbum preparado (gracias a la inspiración de Quim para KDS). Así que os dejo con cuatro fotos mal hechas y cuando tenga todo completo lo haré como tiene que ser !!!!!!!(sorry)








Comentarios