Tot ensenyant la Laura .............. Les blondes

Ùltimament les veig més al Scrap que al seu ús original (decoració de pastissos) La veritat es que les blondes és un dels recursos del scrap més econòmic (ara em surt la vena catalanufa) i que dóna molt bon resultat. Les podrem trobar de diferents tamanys i acabats però totes ben blanquetes. Però això ho podem canviar donant-li el color que més ens interessa, així que aquest tutorial que he trobat al blog de Piensa Scrap Xoxo  de Sew, Cook Laugh and Live ens donarà el color necessari.

Per començar haurem de posar les blondes una per una en un recipient fondo amb un 1 centímetre d'aigua y unes gotes de pintura del color que volem tenyir-les. Les enfonsarem uns 10 segons. Enrecordeu-vos de fer servir uns guants per evitar tacar-vos les mans.

----

Blonda en tinta  vegetal 
Últimamente las veo más en el Scrap que su uso original (decoración de pasteles) La verdad es que las blondas es uno de los recursos del scrap más económico (ahora me sale la vena catalanufa) y que da muy buen resultado. Las podremos encontrar de diferentes tamaños y acabados pero todas bien blanquitas. Pero esto lo podemos cambiar dándole el color que más nos interesa, así que este tutorial que he encontrado en el blog de Piensa Scrap Xoxo de Sew, Cook Laugh and Live nos dará el color necesario.

Para empezar, tendremos que poner las blondas una por una en un recipiente hondo con un 1 centímetro de agua y unas gotas de pintura del color que queremos teñir las mismas. Las hundiremos unos 10 segundos. Acordaos de usar unos guantes para evitar mancharse las manos.


Un cop passats els deu segons les treiem i amb l'ajut d'un tovalló treiem l'excès d'aigua i llavors, les posem a secar a una reixa del forn (però no dins) 

Una vez pasados los diez segundos las sacamos y con la ayuda de una pañuelo sacamos el exceso de agua; entonces las pasamos a secar en una reja del horno (pero no dentro) 





Si volem aconseguir un estil Vintage (ara tant de moda) podem fer servir enlloc de  pintura vegetal, cafè o té Negre !!! I el resultat que obtindrem serà aquest: 

Si queremos conseguir un estilo Vintage (ahora tan de moda), podremos utilizar en lugar de pintura vegetal, cafè o té negro !!! Y el resultado que obtenemos sera éste: 





Imatges Piensa Scrap Xoxo de Sew, Cook Laugh & Live // Imágenes de Piensa Scrap Xoxo de Sew, Cook Laugh & Live 

Comentarios

  1. Una bona idea! Gràcies per compartir-la. ^_^

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ara ens toca posar-nos en acció ha veure que tal ens queda!!

      De res, maca

      Eliminar

Publicar un comentario