12 de juliol 2012

Ens estem coneixent......

Fa uns dies que va arribar....... i la veritat és que encara ens estem coneixent. De moment ja té un lloc a casa, un lloc només per ella, i mica en mica és va situant. Espero que li vagui trobi el punt i sigui capaç de treure-li tot el profit però us haig de dir que de moment em costa una mica.... i és que la meva Cameo i jo tenim un llag camí per endavant. 
----
Hace unos días que llegó..... y la verdad es que nos estamos conociendo. De momento ya tiene un lugar en casa, un lugar sólo para ella, y poco a poco se va situando. Espero que le encuentre el punto y sea capaz de sacarle todo el provecho, pero de momento os tengo que decir, que me cuesta un poquito... y es que mi Cameo y yo tenemos un largo camino por delante. 

2 comentaris:

  1. Tu aprende! Así cuando piense en comprarla ya te pido consejo!!! Menuda suerte!

    ResponElimina
  2. No me queda nada !!!!!!!! Es una locura !!!!!! Cuantas cosas!!!!!

    ResponElimina