La nostra botiga d'avui.... El sitio de mi recreo

Trobo que el títol d'aquesta botiga de Cuenca és del tot encertada. Cada cop que em poso a fer scrap és com si tornés al pati de l'escola.        

Per tot els que tingueu la sort de ser de la zona o anar-hi de vacances la podeu trobar al carrer Colón, 14 de Cuenca. Tot i que està més encaminada a tot el relacionat amb la costura, comença a instroduir tallers de scrapbook. El seu calendari està complet d'activitats; scrapbook, patchwork, ganchet, punt.... etc. No tenen un día buit!!!!!!!  
Per si us pica la curiositat del calendari del proper mes passeu per la seva pàgina El Sitio De Mi Recreo
-----
 
Creo que el título de esta tienda de Cuenca es del todo acertada. Cada vez que me pongo a hacer scrap es como si volviera al patio de la escuela.

Por todo los que tengáis la suerte de ser de la zona o ir de vacaciones se puede encontrar en la calle Colón, 14 de Cuenca. Aunque está más encaminada a todo lo relacionado con la costura, empieza a instroduir talleres de scrapbook. Su calendario está completo de actividades; scrapbook, patchwork, ganchillo, punto .... etc. No tienen un día vacío!!

Por si os pica la curiosidad del calendario del próximo mes pasad por su página El Sitio De Mi Recreo

Comentarios