Inici prometedor

Com ja és habitual, les coses bones s'acaben... i les vacances també! 

Començo la meva ùltima setmana de vacances amb les piles carregades i un munt de idees de cara aquest "nou curs". De moment tinc un nou projecte per fer ja que de la meva visita a Panduro Hobby d'Estocolm,  a part d'unes quantes coses va venir, també vaig portar una nina Tilda, bé el que a la llarga i després d'una gran paciència acabarà en una Tilda com la que teniu a la vostra esquerra...... o almenys això intentaré. 

Pel que fa Scrap a l'espera de Creativa 2011 que tot apunta que durarà un dia més ... i alguns minis en ment que hauria de posar fil a l'agulla si no vull que   "em pilli el toro". (frase molt escaient pel que està passant a Barcelona aquesta setmana) 

Tot això amb la meva nova Scraproom !!!!!  Que ja estarà llesta a finals d'aquesta setmana. Vaja un inici de curs que promet....  

Ah! I el novembre m'espera el curset Photo&Ps .... 

-------


Como ya es habitual, las cosas buenas se acaban.... y las vacaciones también!!! 
Empiezo mi última semana de vacaciones con las pilas cargadas y muchas ideas de cara éste "nuevo curso". De momento tengo un nuevo proyecto de mi visita a Panduro Hobby de Estocolmo, a parte de unas cuantas cosillas, vino también un muñeca Tilda, bien lo que a la larga y despues de una gran paciencia terminara en una Tilda .... o almenos eso intentaré. En cuanto al Scrap... a la espera de Creativa 2011 que todo apunta que este año durara un día más... y algunos minis en mente que deberia poner manos a la obra sino quiero que "me pille el toro" (frase muy adecuada por lo que está sucediendo en Barcelona ésta semana) Todo ello con mi nueva Scraproom !!!!!!!!!! Que ya estará lista a finales de ésta semana. En definitiva, un inicio de curso que promete.... ¡Ah! Y en noviembre me espera el curso de Photo&Ps..... 



Comentarios