Mi primer One Little Word

I al final sí!.... L'altre dia vaig veure mitjançant aquest blog que cada dia em maravella més Berta i Polete la possiblitat d'accedir a una curs de Ali Edwards... i després de pensar-ho m'hi he apuntat!!!!! El projecte és el "One Little Word" i la meva paraula per aquest 2011 és: RECORD ... ja que aquest 2011 estarà ple de Memories ..... (és curiós en aquest moments dins del meu cap sona la cançó memories, cantada per la Barbra Streinsand... ains)
---
Y al final !.... El otro día vi mediante el blog que cada día me maravilla más llamado  Berta y Polete la posibilidad de acceder a una curso de Ali Edwards ... y después de pensarlo me he apuntado !!!!! El proyecto es el "One Little Word" y mi palabra para este 2011 es: RECUERDO ... ya que este 2011 estará lleno de Memories ..... (es curioso en estos momentos dentro de mi cabeza suena la canción memories, cantada por la Barbra Streinsand ... ains)

Comentarios