Què diu que fas??????

Suposo que no dec ser l’ùnica que quan la gent que tens al voltant et pregunten que això que mires, busques i li dediques les hores que pots i més no saps que contestar de manera que t'enteguin. I quan els dius que fas Scrapbook et miren amb una estranyada o començen a dir-te – scrapblocksss, booking….-


Però com els explicariem que és ? Deixant a banda la part histórica la millor manera es acabar regalant-lis un dels nostres petits tresors…. però abans els podrem dir:

-. L’Scrapbook el practiquen 25 millors americans , va sorgir fa 15 anys als Estats Units i comença a posar-se de moda a Europa….

-. Que vol dir Scrapbook? : Literalment significa “fer un álbum amb trossets”.

-. Però, en que consisteix?: Bé, seria personalitzar àlbums de fotos fent servir múltiples processos creatius amb el tall, el montatge i el pegat de diferents elements… Aquesta composició es realitza amb l’ajuda de materials sense àcid per tal d’assegurar la bona conservació de les fotografíes.

-. L’equip del scrapbooker pot ser molt variat: paper, tisores, troquels, enganchines, formes, motius, llaços, botons… vaja, sense limits!!!!!

-. Però … perquè fas scrapbook?
   A part de ser un hobby com un altre y per tant una diversió, l’scrapbook és per damunt de tot un plaer, que ens permet personalitzar fàcilment i al nostre gust els nostres àlbums de fotos. No fa falta ser una artista només fa falta guiar-se per la imaginació.

A més a més, aquesta activitat ens permetrà donar vida a les nostres fotos d’una manera diferent. Les nostres fotos pendran vida i cada álbum es convertirán en una historia diferent, en ña que podrem expresar les nostres emocions…

L’scrapbooking també ens dona la possibilitat de compartir i de reviure els nostres moments.

Tots tenim un scrapbooker en el nostre interior!!!

Atenció!!!! Pot ser que estigueu descobrint una auténtica passió



Supongo que no debo ser la única que cuando la gente que tienes alrededor te preguntan que eso que miras, buscas y le dedicas las horas que puedes y más no sabes que contestar de forma que t'enteguin. Y cuando les dices que haces Scrapbook te miran con una extrañada o empiezan a decirte - scrapblocksss, booking ... .-
Pero como los explicaríamos que es? Dejando aparte la parte histórica la mejor manera se acabó regalándole lis uno de nuestros pequeños tesoros .... pero antes los podremos decir:
-. El Scrapbook lo practican 25 mejores americanos, surgió hace 15 años en Estados Unidos y comienza a ponerse de moda en Europa ...


-. Que quiere decir Scrapbook? : Literalmente significa "hacer un álbum con trocitos"
-. Pero, en que consiste?: Bueno, sería personalizar álbumes de fotos utilizando múltiples procesos creativos con el corte, el montaje y el parche de diferentes elementos ... Esta composición se realiza con la ayuda de materiales sin ácido para asegurar la buena conservación de las fotografías.

-. El equipo del scrapbook puede ser muy variado: papel, tijeras, troqueles, enganchines, formas, motivos, lazos, botones ... vaya, sin límites !!!!!

-. Pero ... porque haces scrapbook?
A parte de ser un hobby como otro y por tanto una diversión, el scrapbook es ante todo un placer, que nos permite personalizar fácilmente ya nuestro gusto nuestros álbumes de fotos. No hace falta ser una artista sólo hace falta guiarse por la imaginación.
Además, esta actividad nos permitirá dar vida a nuestras fotos de una manera diferente. Nuestras fotos tomarán vida y cada álbum se convertirán en una historia diferente, en ña que podremos expresar nuestras emociones ...
El scrapbooking también nos da la posibilidad de compartir y de revivir nuestros momentos.

Todos tenemos un scrapbook en nuestro interior
Atención!! Puede que esté descubriendo una auténtica pasión

Comentarios