La màquina .....

Més enllà de la mitjanit un gran paquet sortia del darrere del meu coixí, ja era 14 d'Octubre i començava el dia del meu aniversari.!! Tot i que el son podia amb mí, l'emoció d'obrir el paquet em va despertar de cop i ja em veieu trencant el paper a tota velocitat per poder veure que contenia aquella caixa enoooorme!!!!! I ... quan ho vaig veure no m'ho podia creure!!!! Era allà davant meu i tota per mi!!!!! Era ella, la màquina, la gran màquina, la BIG SHOT.

Gràcies ninu!!!!!!



Más allá de la medianoche un gran paquete salia detrás de mi almohada, ya era 14 de Octubre y empezaba el día de mi cumpleaños.! Aunque el sueño podía conmigo, la emoción de abrir el paquete me despertó de golpe y ya me veis quitando el papel a toda velocidad para poder ver que contenía aquella caja enoooorme !!!!! Y ... cuando lo ví no me lo podía creer!! Estaba allí delante de mí y toda para mí !!!!! Era ella, la máquina, la gran máquina, la BIG SHOT

Comentarios