Jo vaig a la muntanya... jo vaig a la muntaya.... on "ta" vaig????? A la muntanya!!!!!!


A poques hores de marxar uns dies a la muntanya per carregar piles abans de tornar a la feina he decidit que aquesta serà la meva setmana del "Week a life" (que no li passi res al pobre Manel que haurà de patir per doble sessió de fotos!!!!!!), així que ja em veieu seguint les ùltimes indicacions de la Mireia i pensant una mica com ho faré.

Ara però, ens toca el més pesat de tot, buscar entre les caixes de la roba d'hivern alguna cosa gruixuda perquè estem mirant les temperatures per la Vall d'Aran i la Cerdanya i la cosa va entre els 15 i els 2 graus!!!!! Vaja fresqueta!!!!

Fins i tot el Sr.Sapo marxarà ben preparat!!!!

-----

A pocas horas de marcharnos unos días a la montaña para cargar pilas antes de volver a trabajar he decidido que esta será mi semana del "Week a life" (que no le pase nada al pobre Manel que deberá sufrir doble sesión de fotos! !!!!!), así que ya me veis siguiendo las últimas indicaciones de Mireia y pensando un poco como lo haré.


Pero ahora, nos toca lo más pesado de todo, buscar entre las cajas de la ropa de invierno porque estamos mirando las temperaturas por el Valle de Aran y la Cerdanya y la cosa va entre los 15 y los 2 grados! ! Vaya fresquito!! (Incluso el Sr.Sapo irá bien preparado!!)






Comentarios